Då är jag så förbaskat.. ja, jag vet inte.
Man har med sig Lowe jämt.
På toa, när man duschar, man stressar för att göra sig i ordning.
Igår sov Lowe i vagnen lagom så att jag hann duscha, det är så himla skönt.
Men man får konstant stressa för att få göra saker. Hinna med någonting hemma.

Det var så skönt hos mamma och Micke när Toffe och jag fick åka iväg själva och utan att stressa. Bara för att handla visserligen men ändå!
Det är ju en period nu som det är roligt korta stunder för Lowe, hoppgungan är ju fortfarande en favorit såklart.
Men det händer ju mycket för honom såklart!
Det är ju egentligen inte det som är problemet.

Nu på förmiddagen sov han hos mig i nära 2 timmar, men det är ju PÅ mig. Vilket gör mig totalt orörlig, lägger jag honom i vagnen är han vaken efter 5 min.

Men ja, verkligen lyxproblem men det är lätt att bli frustrerad också!!

Älskade unge ändåå såklart! ♥
Man är rädd för att låta otacksam, så är det inte på långa vägar!!
Idag ska vi åka iväg på badhuset, veckans höjdpunkt!
Leon och Noel älskar det!